Zanimljivosti
02.11.2018.

Brend UGG slavi 40 godina postojanja

Brend koji je uvek prkosio konvenciji, UGG® slavi četiri decenije sa ’’UGG: 40 Godina’’(UGG: 40 Years), globalnom kampanjom. Od brenda ko je startovao kao muški brend za surfovanje 1978. godine i narastao u moćnog lidera u industriji, UGG nastavlja da pokazuje šta znači živeti kalifornijskim stilom života, sa hrabrošću, provokacijom i slobodnim duhom. Kampanja poštuje to nasleđe i u njoj se pojavljuju trenutni ambasadori, model Advoa Aboah i dizajner Heron Preston, koji su ove godine bili zaslužni za uspeh brenda.

’’Od surfera slobodnog duha do provokativnih modnih dizajnera i kreativaca Kalifornije, UGG® već 40 godina oberučke prihvata hrabru, odvažnu individualnost’’, rekla je Andrea O’Donnell, generalni direktor, Fashion Lifestyle Brands.

’’Ono za šta se UGG zalaže važnije je nego ikad i ove godine slavimo ono što smo danas. Sa uzbuđenjem smo okrenuti ka budućnosti i sledećih 40 godina.’’

Kako bi se proslavila ova prekretnica, brend ima viziju nove budućnosti koja i dalje vuče korene iz svoje prošlosti tako što ujedinjuje svoje najpopularnije ikone sa ikonama mode, inovacije i umetnosti. Ove jedinstvene individue predstavljaju novu generaciju brenda UGG®

Adwoa Aboah. Svojom odvažnom ličnošću, Adwoa Aboah unosi inovaciju u ono što znači biti moderna žena. Kao model i aktivista predvodila je kampanje za Chanel, Burberry i Revlon. Ona izaziva tradicionalne standarde lepote, pridonosi nekonvencionalnosti i stvara siguran prostor za žene kako bi se razvio diskurs o mentalnom zdravlju, seksualnosti i telu bez stigme i srama kroz Gurls Talk, platformu koju je uspostavila sa svojom najboljom prijateljicom.

Heron Preston, umetnik koji menja žanrove, kreativni direktor, kreator sadržaja, dizajner i di-džej, Heron Preston stvara sopstveni put u modnoj industriji preko svoje posvećenosti inovaciji, sprovođenju eksperimenata i nepredvidivosti. Njegov nekonvencionalni stil doveo ga je do saradnje sa imenima kao što su Virgil Abloh, Nike, Kanye West, i do saradnje sa Odeljenjem za sanitarnu inspekciju grada Njujorka. Njegov odnos sa brendom UGG® bio je nakratko pominjan tokom festivala Coachella, kada je Preston dao svoj znak limitiranom izdanju UGG® Classic II Mini boots, kojima je dodao svoj potpis i logo. Saradnja Prestona sa brendom UGG® biće lansirana 2019. godine.

Kampanju “UGG: 40 godina” fotografisao je fotograf i vizuelni umetnik Erik Madigan Heck, poznat po stvaranju kompleksnih, nestvarnih okolina u svom radu. Heck u kampanju unosi tanani senzibilitet umetnosti putem ponovnog osmišljanja poznatih kalifornijskih pejzaža kao što su Big Sur i Nacionalni park Redwood. Heck ih je oslikao u zasićenim, maštovitim postavkama, sa živopisnim bojama i odvažnim dezenima.

O UGG® brendu

Osnovao ga je  australijski surfer na obali Kalifornije 1978. godine. UGG® predstavlja globalni stil života poznat po svojoj prepoznatljivoj klasičnoj čizmi. Isprva ih je nosio krem Holivuda i modni urednici a potom je postao dostupan i u svetu. UGG® dizajnira i prodaje obuću, odeću, aksesoare i pokućstvo sa beskompromisnim stavom prema kvalitetu i izradi.

Odabrani modeli brenda UGG dostupni su u multibrend radnjama FASHION&FRIENDS u Beogradu, Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.