Kada su se u četvrtak u 10 časova otvorila vrata velike robne kuće, ljudi su pohrlili unutra, uzimajući velike žute kese koje su stajale na ulazu. Kupci su se vraćali i uzimali po dve i više tih kesa, koje su počele da nestaju velikom brzinom, a potom su mnogi ove kese počeli da sklapaju i pakuju u svoje torbe.
Posle fame oko čaše od 99 dinara sa kojom su kupci na otvaranju robne kuće "Ikea" mogli besplatno da konzumiraju kafu, sokove i druge napitke u neograničenim količinama, pojavila se priča o žutim kesama koje su ljudi na ulazu uzimali nemilice, a na kasi nisu želeli da ih vrate, misleći da se dele besplatno.
Vikend anegdota sa kesama će zaposlenima sigurno ostati kao upečatljiva slika velikog otvaranja u Srbiji.
Naime, na dan otvaranja, blizu 4.000 građana je čekalo u redu da se vrata poznate robne kuće otvore za njene potrošače. Kada su u 10 časova zvanično otvorena, ljudi su pohrlili unutra, uzimajući velike žute kese koje su stajale na ulazu i u drugim delovima robne kuće, a koje su predstavljaju zamenu za korpu za manje kupovine.
Zaposleni su tada stajali na stepenicama i aplauzom pozdravili veliki broj zainteresovanih kupaca, pa su mnogi zaključili da se te kese dele besplatno.
Vodeći se logikom, "što je džabe i bogu je drago", kupci su se vraćali i uzimali po dve i više tih kesa. Nastala je opšta pomama za kesama, koje su počele da nestaju velikom brzinom, a kada su mnogi ove kese počeli da sklapaju i pakuju u svoje torbe, preko razglasa se začulo sledeće:
- Molimo potrošače da kese, koje stoje na ulazu, vraćaju nakon obavljene kupovine - zvanično je upozoravano, ali pitanje je da li su svi poslušali i vratili kese gde su ih i našli.
Ono što je važno u celoj priči jeste neverovatna sposobnost kupaca u Srbiji da prepoznaju mesto, proizvod ili situaciju na kojoj mogu da uštede novac i dobiju neku uslugu ili proizvod besplatno.
Inače, identične kese, samo plave boje, a koje su namenjene za transport proizvoda nakon kase, mogu se kupiti na samoj kasi.
Izvor: telegraf.rs