Kada je pre više od 60 godina osvojila tržište Srbije, kompanija Gorenje je unela udobnost i kvalitet u svakodnevni život miliona ljudi. Napredna tehnologija i fokus na funkcionalne aparate doprineli su izgradnji brenda koji je postao lider u proizvodnji, ali i zbrinjavanju kućnih aparata nakon samog procesa kupovine, kroz najveću i najsavremeniju servisnu mrežu u Srbiji.
„Naši potrošači su navikli da im aparati traju 20 do 30 godina. Zato je politika kompanije zaokružena celina brige o potrošačima, od proizvodnje i prodaje kvalitetnih i funkcionalnih aparata do postprodajne usluge, koju smo pre 60 godina prvi uveli na tržište Srbije“ – poručuju Sigurna u kvalitet i pouzdanost svojih aparata, kompanija je prva na tržištu Srbije još 2005. uvela petogodišnju garanciju. Garantnim rokom obuhvaćeno je ukupno oko 1.700.000 različitih Gorenje aparata, od kojih oko 450.000 novih uđe u garantni rok na godišnjem nivou.
„Dug garantni rok i brzo i kvalitetno urađena usluga nisu jedina mera za kvalitet obavljenog posla. Osim stručno obavljene popravke, potrošači žele profesionalan, poslovan i kvalitetan odnos servisera. Prosečna odzivnost Gorenje servisera od datuma prijave do datuma popravke je 3,5 dana, što je u odnosu na Gorenje servise u regionu jedan od najboljih rezultata. Na godišnjem nivou realizuje se preko 80.000 kontakata sa kupcima preko našeg kontaktnog centra, što je preko 3.000 sati razgovora“ kaže Milan Radić, direktor Gorenje servisa.
Gorenje ima 26 ovlašćenih servisa u Srbiji. Kroz svoju servisnu mrežu koja obuhvata 25 gradova i CPU centar u Novom Sadu, Gorenje je stalno u komunikaciji sa svojim potrošačima.
Svaki prijavljeni kvar se proverava i otklanja u najkraćem mogućem roku. Serviseri održavaju aparate unutar fabričkog kvaliteta, ugrađuju isključivo orginalne rezervne delove, pružaju korisnicima informacije i savete, a aparate čiji se funkcionalni kvarovi ne mogu sanirati, a još uvek su u garantnom roku, zamenjuju novim, bez bilo kakve nadoknade korisnika.