Kupoholičarske vesti
10.08.2014.

Kupovina koja štedi vreme i novac!

Ali postavlja se pitanje kada ste poslednji put sami ili sa prijateljicama, otišli u jedan dnevni obilazak nekog tržnog centra i gledali šta je trenutno u ponudi za vas?
 
Ne računamo porodične šetnje po tim istim centrima gde vas deca ili supružnik stalno prekidaju u gledanju izloga i odabiru robe. Činjenica je da svakodnevne obaveze na poslu i kod kuće su postali nepromenljivi faktor oduzimanja slobodnog vremena.
 
Takođe, savremena poslovna žena i majka, ne stižu sebi da priušte takav vid opuštanja i možemo reći zabave. Prateći svetske trendove kupovine robe za ličnu uporebu došli smo do zaključka da trenutno najveći promet i ponudu imaju prodavci i njihove kompanije koje posluju on-line, to jest preko svojih internet prodavnica.
 
Kako je danas internet u Srbiji pristupačan skoro svima i na skoro svim lokacijama u toku dana, kupovina se vrši u trenutku i finansijski povoljnije nego što je ikada pre bilo. 
 
Izvor: www.blic.rs
Trenutno nema komentara