Maxi je brend koji se na lokalnom tržištu pojavio 2000.godine, a tokom prethodnih jedanest godina je u više navrata unapređivao svoj vizuelni identitet. Počevši od prve plavo-žute kombinacije, Maxi je od 2006. uzeo boje hrane, zelenu i crvenu, koje će zadržati. Novi, važan element logotipa Maxi supermarketa i MiniMaxija je Delhaize lav, oznaka koju nose i ostale članice Delhaize Group.
COO Delhaize Group za Srbiju, Bosnu i Hercegovinu i Crnu Goru, David Vander Skuren, objašnjava kako su se opredelili na ovaj potez:
„Maxi je za ovaj region prepoznatljivo mesto kupovine hrane, prodavnica koja pruža male radosti svaki dan i užitak pri kupovini. Znamo da kombinacijom dva brenda, lokalnog i međunarodnog, možemo ostvariti naše liderske ciljeve. Zbog toga smo se odlučili da Maxi ostane ime naših prodavnica, i da ovo ime osnažimo snagom Delhaize lava. Jedinstvogrupekojeovajlavreprezentujeznačida ćeovdašnjiMaxijevipotrošačiuživatiuuslovimakupovinekojepružamoiudrugimzemljamaEvropeukojimaposlujemo, itoupogledukvalitetausluge, širineasortimana, cena, opremljenostiprodavnica… Usvakompogledu, ovapromenazaMaxiinašepotrošačepredstavljalavovskikoraknapredkaevropskimstandardima.“
Novi logotip Maxija prvo će se naći na lifletima i marketinškom materijalu, a rebrendiranje prodavnica će se vršiti postepeno. Plan je da sve prodavnice Maxija do kraja 2013. godine nose novi logo.
Podsećamo da je ova kompanija, od kada je došla na srpsko tržište, pokrenula kampanju „Pale cene“ u kojima je snizila cene vodećih proizvoda, i uvela privatnu robnu marku „365“ u asortiman.