Nakon Novog Sada, Mercator će uvođenjem samouslužnih kasa, TIK-TAK, većem broju kupaca omogućiti jednostavniju i bržu kupovinu putem samostalnog obavljanja procesa skeniranja i plaćanja proizvoda.
Korišćenje nove Mercatorove usluge potrošači će imati priliku da demonstriraju u društvu Uprave Mercator-S i predsednika Olimpijskog komiteta Srbije, Vlade Divca.
Samouslužne kase, TIK-TAK, koje je Mercator- S već uveo u svojim prodajnim objektima, naišle su na veliko interesovanje kod kupaca. Od uvođenja nove usluge marta 2010. godine, kupovinu na samouslužnim kasama obavilo je blizu 1.000.000 potrošača. Praksa je pokazala da kupci koji koriste TIK TAK kase u Novom Sadu, prosečno kupuju do 10 artikala iz market programa, kao što su hleb, mleko, kafa, voće, povrće ili sokovi. TIK TAK kase koriste kupci svih starosnih grupa, ali žene se češće odlučuju za primenu inovacija, kupovina u proseku traje oko 4 minuta. Potrošači su, kao glavne prednosti korišćenja ovih kasa, naveli privatnost kod plaćanja, novi doživljaj prilikom kupovine, uštedu vremena.