Vegeta je na ovaj način još bliža kupcima – i kada je reč o ceni i u komunikaciji sa svojim potrošačima. „Priđi bliže – 30% niže” još na prodajnom mestu poziva lično svakog potrošača. U ovoj akciji interakcija počinje već na prvom susretu s kesicom, što predstavlja poziv za nabavku kvalitetnog proizvoda uz uštedu novca.
Originalna receptura, dugogodišnja tradicija i kvalitet razlikuju Vegetu od ostalih sličnih proizvoda. Ona je apsolutni autoritet na tržištu dodataka jelima od povrća i začinskog bilja i must have proizvod. Njena tajna je u tome što ne dominira nad ukusom jela, već ga nadopunjuje i zaokružuje.
Vegeta je stvorena u Podravkinoj istraživačkoj laboratoriji davne 1959. godine radi naglašavanja i poboljšavanja arome jela, a izazvala je pravu kulinarsku revoluciju. Sklad nekoliko vrsta povrća i začina naglašava i poboljšava svako jelo, pa je Vegeta sastojak bez kojeg se kuvanje ne može zamisliti.
Vegeta je i danas, 50 godina od otkrića čudesne formule, popularna i omiljena. Vegeta se izvozi u preko 50 zemalja širom sveta, te je univerzalni dodatak jelima broj 1 na tržištu Evrope.
Kuvanje s Vegetom inače predstavlja pravo uživanje, a sada sa 30 posto nižom cenom, koja se odnosi na sva Vegetina pakovanja, učiniće početak godine još ukusnijim.
S Vegetom se bolje jede!