Enterijer ovog prestižnog modnog objekta pažljivo je osmišljen i dizajniran od strane Đorđa Armanija i njegovog tima arhitekata.
Plafon je od belog marmorina, dok je pod napravljen od svetlog, sjajnog kamena dajući prostoru glamurozan izgled. Na ulazu u radnju dominira veliki ekran na kome se prikazuje nova kolekcija, dok pozadinski prosvetljene velike reklamne fotografije ukrašavaju enterijer. Veliki odeljak za modne dodatke u ulaznoj zoni ukazuje na luksuzan prostor koji ujedno odaje utisak privatnosti. Modni dodaci su izloženi u staklenim kutijama sa pozadinom od svilene tkanine u boji bronze.
Na zidovima se naizmenično smenjuju crno staklo i tkanina u boji bronze duž cele radnje.
Mnogo više od prodajnog prostora, dizajn nove radnje je oličenje vizije Đorđa Armanija o modernom svakodnevnom životnom stilu, koji on zaista predstavlja. Radnja nudi kompletnu Emporio Armani kolekciju za žene i muškarce, koja uključuje formalnu i svakodnevnu odeću, modne dodatke, satove, naočare, nakit, donji veš i kupaće kostime, Armani Jeans – za žene i muškarce, kao i sportsku liniju EA7, za žene i muškarce, koja je razvijena u saradnji sa Reebokom.
{webgallery}{/webgallery}
GIORGIO ARMANI Grupa je jedna od vodećih modnih grupa luksuznih proizvoda u svetu sa preko 5.000 zaposlenih i 12 fabrika. Ona dizajnira, proizvodi, distribuira i trguje na malo modnim i ostalim svakodnevnim proizvodima kao što su odeća, modni dodaci, naočare, satovi, nakit, kućni nameštaj, parfemi i kozmetika pod spektrom brendova: Giorgio Armani Privé, Giorgio Armani, Emporio Armani, Armani kolekcije, AJ|Armani Jeans, A/X Armani Exchange, Armani Junior, Armani za tinejdžere, Armani za bebe i Armani kuća. Ekskluzivna distributivna mreža Grupe sadrži 76 Giorgio Armani butika, 19 Armani Collezioni radnji, 166 Emporio Armani radnji, 165 A/X Armani Exchange radnji, 17 AJ Armani Jeans radnji, 8 Armani Junior radnji, 10 Giorgio Armani Accessori radnji, 2 Emporio Armani Accessori radnji, 27 Armani Casa radnji i 14 Emporio Armani Caffe u 46 zemalja u svetu.