Istraživanja tržišta
02.07.2014.

Šoping navike: Žena isproba 43.200 komada garderobe u životu, muškarci 4 puta manje

Da su žene neodlučniji pol dokazuje podatak da će svaka tokom života u proseku da isproba 43.200 različitih komada garderobe, a kupiće tek svaki sedmi koji je probala, pokazala je studija britanske kompanije NetVoucherCodes.

Istovremeno, muškarci će da isprobaju tek 10.000 komada odeće zbog čega se smatraju efikasnijima u šopingu.
Žene će u svakom ciljanom šopingu u kabini da provedu u proseku oko 22 minuta, a tokom samo jedne godine isprobaće neverovatnih 720 odevnih komada. Njima je šoping društvena aktivnost, pa im odlazak u prodavnice predstavlja i oblik druženja i zabave, najčešće sa prijateljicama.
 
Muškarci su u šopingu kao u lovu
 
Dok će žene u razgledanje butika da odu oko pet puta mesečno, muškarcima je sve više od dva šoping izleta mesečno previše. Pripadnici jačeg pola duplo brže odluče da će nešto da kupe pri samom pogledu na garderobu, a psiholozi objašnjavaju da je to zato što i u šopingu imaju instinkt lovca. Tako je prosečnom muškarcu u interesu da isproba što manje, kupi što više i što je brže moguće da izađe iz prodavnice.
 
Izvor: www.stil.kurir-info.rs
Trenutno nema komentara