Žene koje idu u šoping u visokim potpeticama, verovatno će promišljenije odlučivati kada je reč o kupovini te tako uštedeti, pokazalo je najnovije istraživanje američkog Univerziteta Brigam Jong.
"Ako ste skloni preteranom trošenju ili ste ekstremna osoba, možda bi trebalo da razmislite o odlasku u kupovinu u štiklama", ističe profesor marketinga Džefri Larson sa tog Univerziteta.
Gotovo sve što prisiljava mozak da se usredsredi na održavanje ravnoteže utiče na to kako ćete kupovati, jer fizičke sile menjaju način na koji razmišljate.
Kako muškarci ne bi bili zakinuti jer ne mogu da kupuju u visokim potpeticama, isti učinak postići će ako stoje na jednoj nozi, koriste se pokretnim stepenicama, igraju videoigru Wii Fit, u kojoj igrači vežbaju na balansirajućoj dasci, ili mogu da idu u šoping odmah nakon časa joge.
Izvor: www.stil.kurir-info.rs