Proleće je vreme za nove početke i novi stajling, bilo da ažurirate svoj ormar ili menjate svoju rutinu lepote. Kako se spremamo za dobrodošlicu dužim danima i toplijem vremenu, gledamo da osvojimo sve glavne trendove koji su spremni da izazovu ’’ wow’’efekat.
U skladu sa tim, proteklog vikenda domaći dizajneri su predravili svoje ideje u BFW CHOICE Pop Up Store za predstojeći period. Reč je o izložbeno-prodajnoj postavci u Ada Mall-u sa atraktivnim modelima preko 17 domaćih dizajnera učesnika prestižne manifestacije Belgrade Fashion Week u organizacija modnog studija CLICK. To je jedinstvena ponuda na našem tržištu, gde se modeli domaćih dizajnera predstavljaju u nekom od shopping centara. Ponudu u radnji čine autentični, unikatni
modeli autorske mode, a uz ženske i muške modele tu je i zanimljiv izbor aksesoara.
Među domaćim dizajnerima koji su predstavili svoj rad za proleće 2021. Našli su se se Aleksandra Lalić, Dejana Momčilović, Predrag Đuknić, Ana Trošić Trajković,
Jasmina Vujović – Get Up, Ljiljana Joksović – Lily Tailor, Boško Jakovljević , Milena Radović, Marija Handmade, Maja Radosavljević i drugi.
Istraživanje Instagram naloga koji mogu uticati na našu perspektivu stila bio je jedan je od težih zadataka koji smo zadali sebi. Pokazalo se da influenseri i blogeri svakodnevno nadahnjuju naše odabire i kupovinu, jer nam je pravo uživanje beskrajno listati naloge na Instagramu radi inspiracije i doći do onoga što stvarno tražimo - bilo da se radi o stilskim idejama ili komadima za kupovinu. Baš zbog toga smo detaljno pretražili Internet da bismo zaokružili listu naših omiljenih srpskih modnih influensera, koji se ističu iz internet zajednice zahvaljujući besprekornom stilskom osećaju, kreativnosti i individualnosti. Među okupljenim influenserima našli
su se Branislava Antović, Vesna Jerković, Stilizovana – Jovana Arsić, My Book of Fashion, Lara Marjanović, Ivan Radojčić, Miko Kovačević, ali i Boško
Jakoljević, Snežana Dakić, Nemanja Pajić i mnogi drugi.
Jedna od poslasica večeri bila je i promocija poznatog italijanskog kozmetičkog brenda KIKO MILANO koji je u prizemlju ADA MALL-a otvorio svoju prodavnicu.
U susret predstojećoj sezoni, urađen je set fotografija koje opisuju ovaj prestižan koncept store. Kampanju potpisuje eminentni fotograf Nemanja Vojnović.