Tommy Hilfiger, u vlasništvu PVH Corp, predstaviće novu kolekciju za jesen TommyXLewis, koja je rezultat treće po redu saradnje američkog dizajnera Tommy Hilfigera i petostrukog šampiona Formule 1 Lewis Hamiltona, globalnog ambasadora brenda. Zvanično lansiranje je zakazano za 16. septembar, dan uoči početka Nedelje mode u Milanu. Predstavnici medija, influenseri i VIP zvanice učestvovaće u ekskluzivnom modnom događaju u Società del Giardino u Milanu.
Kolekcija će biti dostupna za kupovinu u svim kanalima prodaje u preko 70 zemalja, uključujući sajt tommy.com, odabrane Tommy Hilfiger radnje širom sveta i društvene mreže.
Dizajn je inspirisan putovanjima u svim uslovima i klasičnim stilom koji je savršen za gradske ulice. Upotreba „Re:Down“ recikliranih tkanina i organskog pamuka doprinela je održivom aspektu kolekcije. Topla ljubičasta boja i neutralni tonovi u kombinaciji sa klasičnim karo printom i crvenom i ljubičastom šarom daju modernu notu trenerkama, kaputima od vune, rolkama i parka jaknama. Kolekcija obuhvata odeću, obuću, aksesoare, kao i donji veš i čarape. Zaštitni znak je redizajnirani logo “LH”, a minimalistički crni kvadrat nastao je kao kombinacija čuvene Tommy Hilfiger zastavice i inicijala britanskog vozača Formule 1.
Ljubitelji brenda mogu pratiti novosti i deliti sadržaj na društvenim mrežama koristeći tagove #TommyHilfiger, #TommyXLewis, @TommyHilfiger i @LewisHamilton.
Odabrani modeli iz jesenje kolekcije TommyXLewis dostupni su u prodavnici Tommy Hilfiger u Rajićeva shopping center u Beogradu.