Japanski trgovinski lanac koji nudi proizvode za uređenje doma – Miniso u Srbiji je 13. maja otvorio svoju prvu radnju, smeštenu u beogradskom Stadion šoping centru.
Prva prodavnica Miniso u Srbiji, nalazi se na prvom spratu voždovačkog tržnog centra i prostire se na 173 kvadrata. U svom asortimanu ima proizvode za uređenje doma, modne dodatke, kozmetičke proizvode, igračke kao i kancelarijske i digitalne proizvode.
Miniso poseduje 11 kategorija proizvoda i u svakoj od njih oko 5.000 proizvoda koji su inspirinisani Japanskom modom i životnim stilom. Glavna ovog filozofija brenda je jednostavnost, priroda i dobar kvalitet artikala. Roba u radnjama je pristupačnih cena a ažurira se na svakih sedam dana.
Cilj kompanije je da kupcima ponudi pametne, jednostavne i ugodne proizvode, kako bi oni svoj život učinili kvalitetnijim i zdravijim. Ujedno, insistira se na odabiru materijala iz celog sveta, pa je tako 80% dizajna iz Japana, Koreje, Švedske, Danske, Singapura.
Kompaniju Miniso su u Japanu 2013. godine osnovali japanski dizajner Mijaki Djunj i kineski preduzetnik Le Guofua. Do 2017. godine otvoreno je više od 3.000 prodavnica u više od 50 zemalja, među kojima su SAD, Kanada, Rusija, Singapur, Ujedinjeni Arapski Emirati, Koreja, Malezija, Kina. Od prošle kompanija je otpočela svoje poslovanje i u Evropi a radnje su otvorene u Nemačkoj, Grčkoj, Rumuniji.
Pored Beograda, u planu je da tokom 2018. godine ove radnje budu otvorene i u Novom Sadu, Kragujevcu i Nišu.
Izvor: Timp.rs