Tržni centar „Rajićeva”, moderno potrošačko carstvo na uglu Knez Mihailove, Kralja Petra i Uzun Mirkove, dočekao je svoje prve posetioce i to one koji znaju kako da spoje kupovinu i zabavu. A uz muziku, zabava je najbolja. To su potvrdili „Bajaga i instruktori” koji su na platou ispred ovog zdanja priredili koncert. Druženje je počelo uz stihove pesama „S druge strane jastuka”, „Godine prolaze”… Program su vodili Marija Kilibarda i Ivan Ivanović.
Najmlađim gostima čaroliju su priredili žongleri, animatori i kostimirani junaci iz crtaća. Sugrađani svih generacija, ali i strani turisti, sa znatiželjom su obilazili radnje, najviše zbog toga što su pojedini brendovi, koji se mogu naći u „Rajićevoj”, prvi put došli na srpsko tržište.
Premijerno su ovde „Calvin Klein Jeans”, „Armani Exchange”, „Go Active” i „Dormeo Home”. I čuveni „Lego” takođe je prvi put u našoj zemlji – ovde imaju svoju prodavnicu. Tu su i restorani, među njima „Smokvica”, ali i kafe kutak sa terasama odakle puca pogled na grad.
Pod krovom ovog centra su i supermarket, apoteke, mobilni operateri, odeća, kućne potrepštine i elektronika. Šoping ima ulaze sa četiri strane – iz Knez Mihailove, Ulice kralja Petra, Pariske i Uzun Mirkove.
Investicija je vredna 80 miliona evra, a u novih 15.300 kvadratnih metara prostora dizajniranih za uživanje i kupovinu u najlepšem delu grada smestilo se više od 80 lokala i 450 podzemnih parking mesta. Tržni centar „Rajićeva” svečano su otvorili Ana Brnabić, predsednica Vlade Srbije, i Siniša Mali, gradonačelnik.
Premijerka je poručila da je iz ugla Vlade Srbije ova investicija, izraelske „Ashtrom” grupe, značajan primer kako možemo da sarađujemo sa investitorima iz Izraela i obećala da će vlada pružiti punu podršku njihovom radu i razvoju u Srbiji.
Zahi Boneh, generalni direktor „Ashtrom Internationala”, najavio je završetak sledeće faze projekta, otvaranje „Mama Shelter” hotela početkom 2018. godine.
Izvor: Politika.rs ; Foto: Ž. Jovanović