Dešavanja & Promocije
03.08.2017.

CAMILA CABELLO zvezda jesenje GUESS JEANS kampanje

 

Američki brend GUESS je ove jeseni angažovaoCamilu Cabello, američku multiplatinastu autorku i pevačicu kubano-meksičkog porekla, da zajedno sa Aleksom Delisolom bude zaštitno lice advertajzing kampanje GUESS Jeans. Nakon što je objavila hit singl “Crying in the Club”, Kamilina karijera nastavlja dodatno da blista zahvaljujući angažmanu u poslednjoj GUESS kampanji. Inspirisana GUESS korenima i prepoznatljivim američkim stilom, čuvena crno-bela kampanja odraz je višedecenijskog iskustva koje GUESS ima s denimom.

“Ne znam šta bi bilo uzbudljivije od ove neverovatne kampanje i partnerstva s kompanijom GUESS,” izjavila je Cabello. “Oduvek sam volela njihovu estetiku i ni sanjala nisam da će mi se toliko posrećiti da postanem njen deo”.

Pod umetničkim rukovodstvom Pola Marsijana, kreativnog direktora kompanije GUESS Inc, kampanju je snimila fotografkinja Tatjana Gerusova u pustinjskom Palmdejlu, u Kaliforniji. Zamišljena tako da prati zaljubljeni par dok naputu traga za strašću i uzbuđenjem, kampanja oslikava GUESS tradiciju kroz majice iz ere logomanije

Ovogodišnju jesenju žensku kolekciju karakterišu različite forme, uglavnom od teksasa, od predimenzioniranih jakni, uskih farmerki sa visokim strukom, šortsevima isečenih nogavica i  strukirane majice i košulje koje definišu grudi. Jakne u više boja ili sa leopardovom šarom kojima posebnost daju detalji od eko krzna, ove sezone će svaki svedeni autfit učiniti posebnijim. Ove sezone vraćaju se i majice (obične ili na bretele) sa vintidž logom nastavljajući dobro poznatu GUESS tradiciju. Za GUESS momka ove sezone su ključne predimenzionirane koledž jakne, štepane pilotske jakne, rokerke od veštačke kože i meklaud jakne od veštačkog krzna. Različiti modeli farmerki i jakni od pocepanog ili kiselinom ispranog teksasa imaju istaknuto mesto u jesenjoj kolekciji i konačnom izgledu uvek daju izvestan intenzitet.