Kada je 1966. godine legendarni ‘Newsweek’ predtsvaljao članak o životu tinejdžera, naslovnu stranicu je krasio mladi par obučen u Wranglerjeans. Do tada, poznati američki denim brend je prošao kroz revoluciju – od funkcionalnog odevnog komada omiljenog među rodeo jahačima i ljubiteljima prirode, do garderobe koju rado nose modno osvešćeni buntovnog duha okrenuti pop kulturi.
Wrangler je bio omiljeni mladalački denim brend. Ista situacija je i danas. Wrangler obeležava 70. rođendan i slavi istoriju bogatu progresivnošću, pop elementima i relevatnošću kojoj se klanjaju modni fanovi urbanog životnog stila. Ovim povodom brend je predstavio globalnu kolekciju koju krasi novi ‘Wrangler70 Years’ Kabel font logo i advertajzing kampanju. Inspirisani su bogatom arhivom brenda koji je tokom 70-tih otkrio svoju novu mladost i optimizam.
Jeans kolekciju čine autentična pranja i svetlije nijanse plave u regularnim krojevima za nju i njega. Tu su i nezaobilazni retro krojevi za dame, kao i pin up šorcevi. Liniju upotpunjuju majice smelih boja uz logotip u duginim bojama.
Delove kolekcije možete kupiti u prodavnici DENIMLAB u Beogradu – Delta city.