Prvi maloprodajni objekat u Srbiji sa novim formatom concept store-a za celu porodicu.
Prodavnica Benetton u Ušće Shopping centru otvara svoja vrata u drugoj polovini avgusta, sa najaktuelnijim konceptom brenda: On Canvas. Novi koncept predstavlja evoluciju prodavnice Benetton zamisljene kao susret istorije i modernog, kvaliteta i pažnje prema kupcu koji se sada nalazi unutar autenticnog doživljaja dizajna, tehnologije i emocija.
Centralni element trgovine je platno- canvas, oko kojega se radjaju kolekcije, sezone, boje i materijali; struktura je jednostavna, ali vrlo solidna i skoro nevidljiva oku. Ona je simbol majstorstva, trend kojem se danas sve vise teži kroz inovaciju, a simbolički, ‘platno’ omogućuje transformaciju renovirane prodavnice: menjaju se materijali, razvija se i evoluira prostor.
Projekt za prodavnicu u Ušće Shopping centru dizajniran je od strane Grupe Benetton, a nalazi se u najposećenijem centru u Beogradu. Prodavnica se prostire na 650 kvadratnih metara i svojim kupcima pruža jedinstveno iskustvo u prostranom ambijentu, obogaćenom mnoštvom postera, modernih struktura, platna i avangardnih dodataka.
United Colors of Benetton će proslaviti otvorenje nove prodavnice uz lansiranje nove kolekcije Jesen Zima 2016. Kolekcija je obežena izrazitim senzibiletom za lifestlyle-om, trijumfuju boje, šareni uzorci i raznovrsni materijali. U prodavnici ćemo pronaci žensku, mušku, kolekciju za bebe i decu do 14 godina, kao i program undercolors intimo i pidžame, te će se na taj način zadovoljiti potrebe cele porodice.
Koncept On Canvas je već bio predstavljen u Milanu, Moskvi, Lisabonu i Parizu. Inovativni concept je nosilac novog identiteta United Colors of Benetton-a. Italijanski brend Benetton, uz modu, svojim kupcima pruža i autentično iskustvo u vidu dizajna, tehnologije i emocija.
Izvor: usceshoppingcenter.com