Dešavanja & Promocije
14.06.2016.

GOMEX dobitnik Superbrands nagrade

Svečana dodela nagrada Corporate Superbrands Serbia 2015-2016 organizovana je u ponedeljak, 13. juna u beogradskom hotelu Metropol Palace i tom prilikom objavljena su imena kompanija koje su dobile status Corporate Superbrands Serbia 2015-2016 kao i kompanija koje su "Br. 1" u svojim kategorijama.

U društvu najboljih našla se i kompanija GOMEX. Našem trgovinskom lancu dodeljena je titula Superbrand Serbia što nam je svakako dodatni motiv da u narednom periodu budemo još bolji i kvalitetniji. Povelju i sertifikat Superbrand Serbia primio je direktor kompanije GOMEX Goran Kovačević.

Superbrands je osnovan 1994. godine u Velikoj Britaniji i predstavlja vodeću svetsku platformu za promociju brendova radi povećanja informisanosti o brendingu i promoviše tu oblast kroz prepoznavanje i  utvrđivanje vodećih međunarodnih i lokalnih brendova u svakoj zemlji članici, kojih ima 90 širom sveta. Poslovno okruženje u Srbiji je izuzetno dobro prihvatilo projekat Corporate Superbrands Srbija što pokazuje da se poslovni sektor Srbije razvija brzo i efikasno. Cilj Corporate Superbrands Serbia je da se striktnom procedurom izaberu  najuspešnije kompanije – korporativni superbrendovi na području Srbije.

Procedura izbora za Corporate Superbrands Serbia 2015-2016 u Srbiji sprovedena je u dve faze. U prvoj fazi, Stručni savet konstituisan na volonterskom principu od sedamnaest članova, ocenjuje početnu listu od približno 1.600 najpoznatijih brendova, podeljenih u 34 kategorije u zavisnosti od sektora u kojem posluju. 
Stručni savet ja zasnivao svoje mišljenje na sledećim opštim kriterijumima: priznanje javnosti i dobra reputacija, dugotrajna doslednost i pouzdanost, odgovornost korporacije: tržište - kvalitet, cena i usluge, korporativni odnosi - zakonitost i transparentnost, poslovna sredina i postupci, društvena odgovornost - sponzorstva, kulturni i društveni događaji, zaštita životne sredine. U drugoj fazi odabrane Corporate Superbrands ocenjivali su članovi Stručnog saveta, kao i građani Srbije, putem ankete istraživanja javnog mnjenja. Anketa ispitivanja javnog mnjenja sprovedena je na reprezentativnom uzorku  od 1.000 predstavnika punoletne urbane populacije Srbije. 

Dva dobijena rezultata kombinovana su na sledeći način: 50 odsto glasova Stručnog saveta i 50 odsto glasova na osnovu istraživanja javnog mnjenja.