Fokus u 2016. je na unapređenju odnosa sa postojećim kupcima, razvoju sopstvene maloprodaje, nastavku razvoja novih proizvoda, izgradnji fabrike tosta u Kragujevcu i fabrike prezli u Pudarcima.
Preuzimanjem Pekare Grosuplje od Mercatora, jedne od najpoznatijih pekara za proizvodnju hleba i peciva u Sloveniji, Don Don je postao najveći regionalni igrač u pekarskoj industriji na prostoru bivše Jugoslavije.Najvažniji fokus u 2016. godini biće konsolidacija procesa i proizvodnje u Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji, ali i razvoj sopstvene maloprodaje, poručuju iz kompanije.
Integracija Pekare Grosuplje u grupu Don Don u oktobru 2015. omogućila je podjednaku stabilnost u svim delovima kompanije, ali i postavila dobre osnove za dalju ekspanziju.Don Don zajedno sa Pekarom Grosuplje u 2016. godini planira oko 100 milionaevra godišnjeg prometa, čime će zauzeti prvo mesto među pekarskim proizvođačima u regiji.
„Na nivou sistema Don Don 2015. godine smo imali 65 miliona evra konsolidovanog prihoda i 9 miliona evra dobiti. Poređenja radi, u 2014. smo imali 61 milion evra konsolidovanog prihoda i dobit od 8 miliona“ – izjavio je Aleš Mozetič, generalni direktor Don Dona.
Don Don je u budžet Republike Srbije u 2015. uplatio oko 200.000.000 dinara.Tokom 2015. godine,u proizvodnju je uloženo 1.5 milion evra, najviše u Kragujevački Žitoprodukt u kome je povećan kapacitet mlina, ali i za nabavku nove opreme. Kompanija je pokrenula proizvodnju nove kategorije (Dvopek), a u 2016. planira izgradnju dva nova proizvodna pogona u Kragujevcu (za kalupski hleb) i Pudarcima nadomak Beograda (za proizvodnju prezli).Don Don zapošljava 1400 ljudi i angažuje još oko 400 partnera u distribuciji.
O kompaniji Don Don
Don Don je do sada uložio oko 50 miliona evra u razvoj pekarske industrije u Srbiji. U svih osam pogona u zemlji u poslednje dve godine unapređena proizvodnja i uvedene su nove proizvodne linije.
Don Don posluje u industriji pekarstva u regionu više od 20 godina, a u Srbiji je prisutan osam. Za to vreme, kompanija je pored osnovnog i najvećeg proizvodnog pogona PDM u Pudarcima, nadomak Beograda, koji je kupila 2008. godine, proširila sastav pogona u kojima posluje i sada ih ima sedam: su Žitoprodukt Zrenjanin, Kraljevačka pekara, MS pekara - Jakovo, Zlatni Pek - Leskovac, Žitoprodukt Kragujevac, Žitopek Niš i Fidelinka pekara u Subotici. U sastavu Don Don-a posluju i dva mlina, u kojima se dnevno melje oko 400 tona brašna za potrebe celog sistema.
Osim brenda Tvojih 5 minuta, sa kojim je ušla na naše tržište, 2013. Don Don je uveo brend Naše zrno, koji je za kratko vreme postao jedan od najprepoznatljiviih i omiljenih među potrošačima, o čemu svedoči i priznanje Najbolje iz Srbije 2014, za najuspešnije uvođenje novog brenda na tržište.