Rast bruto prometa u Srbiji od 18% − na 5,8 milijardi RSD
Rast bruto prometa dm drogerie markt grupe u Evropi za 9% na 9,1 milijardu evra
Otvoreno 67 novih radnih mesta u Srbiji
Uspešno pozicioniranje novog brenda privatne robne marke organske hrane
Nastavak savremenog poslovanja u novom distributivnom centru
Visok nivo društveno odgovornog poslovanja kroz različite aktivnosti
Sa porastom bruto prometa u protekloj poslovnoj godini (1.10.2014-30.09.2015) od 18%, na preko 5,8 milijardi RSD, dm drogerie markt u Srbiji već treću godinu zaredom beleži izvanredan dvocifreni rast uprkos stagnaciji tržišta. Prodajna mreža pokriva 22 grada u Srbiji sa 62 prodajna objekta. U ovoj poslovnoj godini, kompanija je otvorila 67 radnih mesta, čime je ukupan broj zaposlenih povećan na 556.
Istovremeno, dm drogerie markt je u Evropi, na nivou cele grupe, ostvario rekordan bruto promet od 9,1 milijardu evra, uz razvoj prometa od 9% u odnosu na proteklu poslovnu godinu. dm drogerie markt grupa u Evropi posluje kroz mrežu od 3 224 prodajna objekta, sa preko 55.000 zaposlenih.
Uvek okrenuti potrebama kupaca
Sa ponudom od preko 13.000 proizvoda u asortimanu, dm drogerie markt na tržištu važi za mesto kupovine kvalitetnih proizvoda po povoljnim cenama. Pored toga, dm drogerie markt nudi i najveći izbor privatne robne marke na tržištu Srbije, sa preko 3.000 proizvoda iz segmenata lepote, prirodne kozmetike, lične higijene, proizvoda za domaćinstvo i negu beba, pa sve do wellness proizvoda, kao i hrane za kućne ljubimce. Poseban segment u asortimanu predstavlja i najveći izbor organske hrane u Srbiji.
Stalno nastojimo da pratimo i reagujemo na potrebe naših kupaca, kako bismo im omogućili ponudu kompetentnog asortimana, kao i kvalitetnu uslugu u prodajnim objektima, a u prilog tome govori i preko 7 miliona zadovoljnih kupaca u protekloj poslovnoj godini.
U skladu sa zahtevima i trendovima tržišta, kompanija dm drogerie markt konstantnim praćenjem želja i navika svojih kupaca preuređuje svoje prodajne objekte uz primenu novih elemenata uređenja.
Na ovaj način, želimo da svojim kupcima učinimo kupovinu još prijatnijom i istovremeno nastavimo da obogaćujemo asortimanske ponude.
Nova dm robna marka u segmentu organske hrane
Sa željom da kupcima omogući još bolji izbor visokokvalitetnih i ukusnih proizvoda, kompanija dm drogerie markt razvila je prvu sopstvenu robnu marku proizvoda organske hrane pod nazivom „dmBio”. Zbog popularnosti koju je brend za kratko vreme stekao, do kraja decembra planira se značajno proširenje asortimanske ponude.
Novi dm distributivni centar
Iako je krajem februara 2015. godine požar velikih razmera oštetio više skladišnih prostora u Makišu, u Beogradu i potpuno uništio svu skladištenu robu u distributivnom centru kompanije dm drogerie markt, već sredinom septembra ove godine dm je počeo sa radom u novom distributivnom centru. Skladišni prostor se nalazi u Šimanovcima, prostire se na oko 5.000 m² i broji oko 100 zaposlenih.
Društvena odgovornost
Kampanja „Deca sunca”
U cilju podizanja svesti o štetnom uticaju sunca i adekvatnoj zaštiti kože odraslih i dece u letnjem periodu, kompanija dm drogerie markt organizuje kampanju „Deca sunca” i besplatne dermatološke preglede mladeža. Značajno je istaći da je 5% od ukupnog broja pregledanih upućeno na dalje analize, što ukazuje na značaj ovih preventivnih pregleda i uspešno lečenje istih.
Kampanju je pratila i humanitarna aktivnost u sklopu koje je kompanija dm drogerie markt, u saradnji sa partnerima, uputila donaciju dečjem odeljenju Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije u Beogradu i Institutu za zdravstvenu zaštitu dece i omladine u Novom Sadu.
Trajne torbe
U nastavku kampanje „Bolje torba u ruci nego kesa na grani”, dm drogerie markt aktivno radi na smanjenju potrošnje plastičnih kesa u svakodnevnoj kupovini, što se dodatno podstiče trajnim ekološkim rešenjem – dm pamučnim torbama, koje kupci, nakon što ih jednom kupe, uvek mogu besplatno da zamene novom torbom kako bi se smanjenjem upotrebe plastičnih kesa u što većoj meri očuvao ekosistem.
Poklon-paket pelena svakoj novorođenoj bebi u Srbiji
Poseban ponos kompanije predstavlja Babybonus, kao program lojalnosti u okviru kojeg je prijavljeno preko 40% novorođenih beba u Srbiji. U sklopu programa, svim prijavljenim bebama uzrasta do 6 meseci dm drogerie markt poklanja paket besplatnih pelena i sredstava za negu, a prijavljenim bebama uzrasta do godinu dana − knjižicu sa savetima i vaučere za pogodnosti prilikom kupovine sa popustima i do 50%.
Babybonus program je ove godine proslavio 5. rođendan i tim povodom je kompanija dm drogerie markt Niškom porodilištu uputila donaciju u vidu kupovine klima uređaja, koji mamama treba da olakšaju boravak u bolnici i učine ga prijatnijim.
Dečji kamp
U avgustu mesecu 2015. godine su zaposleni dm drogerie markt-a iz 6 evropskih zemalja, organizovali kamp za decu na ostrvu Šolta, u Hrvatskoj. Polaznici kampa bila su deca iz domova za nezbrinutu decu, a među njima je bilo i dece iz 3 beogradska Centra za zaštitu odojčadi, dece i omladine. Ceo program i koordinaciju osmislili su zaposleni dm-a sa željom da priušte deci nezaboravno druženje i odmor.
Uz već navedene aktivnosti kroz koje dm drogerie markt pokazuje brigu prema zajednici, kompanija nastoji da pomogne društvu na različite načine. Pored donacije u vidu poklon-paketa izbeglim licima sa Bliskog istoka, dm tradicionalno prilikom otvaranja novih prodajnih objekata deo prihoda donira lokalnim ustanovama. I zaposleni u kompaniji dm drogerie markt takođe pokreću samostalne inicijative za volontiranje u različitim projektima, čime daju lični doprinos za dobrobit ljudske zajednice.