Cilj kampanje je bio podizanje svesti o štetnom uticaju sunca i adekvatnoj zaštiti kože odraslih i dece u letnjem periodu. Shodno tome, posetioci su imali prilike da, prema svom tipu kože, testiraju proizvode sunčane kozmetike dm robne marke SUNDANCE, a oni zainteresovani su mogli da besplatno pregledaju mladeže kod dermatologa i da dobiju korisne savete.
Veoma je važno da podelimo informaciju da je 5% od ukupnog broja pregledanih posetilaca upućeno na dalje analize, pa se nadamo da će ovi preventivni pregledi pomoći u ranom otkrivanju bolesti i uspešnom lečenju istih. Verujemo da će ovakve inicijative doprineti povećanju svesti o potrebi za redovnim obavljanjem dermatoloških pregleda.
Druženje u oba grada je krasila sjajna atmosfera i pozitivna energija prisutnih, koji su uživali u dobroj muzici, zabavi i poklonima koje je dm spremio. Najmlađi posetioci Štranda su imali prilike da uživaju u pozorišnoj predstavi, dok su mališani iz Beograda svima pružili mnogo razloga za osmehe učešćem u Igrama bez granica.
Kampanju je pratila i humanitarna aktivnost u periodu 06.07-19.07.2015. u sklopu koje je kompanija dm u saradnji sa partnerima donirala 10 dinara od prodaje svakog proizvoda sunčane kozmetike dečijem odeljenju Instituta za onkologiju i Radiologiju Srbije u Beogradu i Institutu za zdravstvenu zaštitu dece i omladine, Novi Sad.