Beogradski kolektiv je imao za cilj pokretanje novog brenda koji bi prilagodio svetske standarde domaćem tržištu, kako po kroju, tako i po izboru materijala. Svojom prvom muškom kolekcijom pod nazivom Valter, BEKO predstavlja svoju viziju savremenog muškarca – sigurnog, samostalnog, karakternog. “Jedna od najvećih prednosti BEKA I naše kolekcije Valter je da našem klijentu ponudi svetski dizajn gaderobe sa brižno odabranim visoko kvalitetim materijalom, neočekivanim detaljima, lepim krojevima, po znatno nižim cenama koje su čak 40-50% niže od naših svetskih konkurenata” – izjavio je Nenad Žujić, predstavnik Beogradskog kolektiva.
Na modnoj reviji koja je održana u Supermarket concept store-u Beko je prezentovao javnosti širok spektar kolekcije, od veoma elegantnih toksida, perko klasičnih odela, do svakodnevne opuštene gaderobe. Jedan od najvećih noviteta kompanije BEKO je uvođenje mogućnosti krojenja odeće po meri, što znači da će svaki komad kolekcije biti prilagođen imidžu i izgledu muškarca.
kolekcija
{webgallery integration="directory"}/images/stories/desavanja/2010/oktobar/beko{/webgallery}
Ukoliko ste propustili prikazivanje kolekcije BEKO, možete je ekskluzivno pronaći u Supermarket concept store-u u Višnjićevoj 10.