Veza sa Marijom Karan, koja posle izuzetno zapaženih uloga u filmskim projektima i TV serijama ostvaruje sve uspešniju inostranu karijeru predstavlja logičan marketinški potez, ističu u kompaniji Tigar.
- I Marija i Maniera su drugačije, inovativne, moderne i urbane. Obe pomeraju granice i odlučne su da zauzmu svoje mesto u svetu. Marija sve uspešnije nastupa u inostranstvu, a Manieru, koja je već dve sezone prisutna na domaćem tržištu, ove godine smo veoma uspešno lansirali i u zemljama Evropske unije. Uvereni smo da će saradnja sa atraktivnom glumicom značajno doprineti daljoj izgradnji brenda i još snažnijem pozicioniranju Maniera modnih čizama, koje su apsolutni modni hit u svetu - kaže Srđan Stojanović, direktor korporativnih komunikacija u Tigru.
{webgallery}{/webgallery}
Marija Karan, takođe objašnjava da joj je brend Maniera veoma blizak zbog neposrednosti, slobode pokreta i slobode izbora.
- Maniera čizme predstavljaju pravo osveženje i kada je reč o koloritu, dizajnu, i kada je reč o nesputanosti pokreta i komforu. Namenjene su osobama koje žele da izraze svoj stav i ličnu hrabrost, a s obzirom na to da se mogu kombinovati u različitim prilikama, predstavljaju must have proizvod. Maniera omogućava da budete korak ispred drugih, ne zato što pomodno i pasionirano pratite trendove i brendove, već zato što uživate da eksperimentišete i kombinujete stilove i boje, odeću i obuću. To je jednostavan način da predstavite svoju autentičnost i posebnost, naglašava Marija Karan.
Modnu gumenu obuću kompanija Tigar u proizvodni portfolio uvrstila je pokretanjem nove fabrike gumene obuće, 2008. godine.
Nova kolekcija Maniere za jesen-zimu 2010/ 2011, početkom septembra izuzetno uspešno predstavljena je evropskim kupcima na sajmu GDS, u Dizeldorfu, a promocija ove modne gumene obuće domaćoj javnosti planirana je za kraj ovog meseca, kada će kompanija Tigar, u saradnji sa proslavljenom kreatorkom Draganom Ognjenović, organizovati veliki modni performans u Sava Centru.