Dešavanja & Promocije
19.07.2010.

Biram da recikliram 2010 | Društvena kampanja Beer Fest-a

Beer_fest_biram_da_recikliram_2010_01

Štand društvene kampanje ove godine nalazi se na platou ispred Tržnog Centra UŠĆE. Građani mogu na štand donositi prazne limenke koje potom, zahvaljujući fondu Recan i kompaniji Ball Packaging Europe, odlaze u reciklažu. Prošle godine, više od 15.000 ljudi na ovaj način je pokazalo brigu o zaštiti životne sredine i očuvanju okoline u kojoj živimo.

Na otvaranju kampanje novinarima su se, na platou ispred Tržnog Centra UŠĆE, obratili Nikolaos Dimitriadis,direktor marketinga i komunikacija TC Ušće, Boris Smoje, predstavnik kompanije Ball Packaging Europe, Jovana Mladenović, predstavnica kompanije Carlsberg Srbija, Biljana Bobić, predstavnica Ujedinjenih srpskih pivara, Tanja Dušanić, predstavnica Apatinske pivare, Radmila Lazarević, predstavnica kompanije BIP, Milica Stefanović, predstavnica kompanije Coca-Cola i Ivan Ivačković iz Beogradske kulturne mreže.

Oni su govorili o društvenoj odgovornosti kompanija koje predstavljaju i nameri da i ubuduće ušestvuju u akcijama koje su od koristi za zajednicu.

Ovogodišnji Belgrade Beer Fest biće, inače, održan na Ušću od 18. do 22. avgusta.

{webgallery}Beer_fest_biram_da_recikliram_2010_02Beer_fest_biram_da_recikliram_2010_03{/webgallery}