Očekivanja se baziraju na činjenici da interesovanje za Beer Fest, kako u Srbiji tako i u inostranstvu, raste iz godine u godinu, kao i na garanciji Beogradske kulturne mreže, producenta festivala, da će ovogodišnji muzički program prevazići sve prethodne.
Ulaz je, kao i uvek, besplatan!
O festivalu
Belgrade Beer FestTM je po prosečnoj poseti najveći muzički festival u Evropi. Za 5 dana koliko traje, Festival poseti preko 500.000 ljudi. Ovakvu posećenost Festival ima zahvaljujući svojim osnovnim principima – besplatnom ulazu, raznovrsnom muzičkom programu i širokoj ponudi domaćih i inostranih pivskih brendova.
Belgrade Beer FestTM je osnovan 2003. godine. Za sedam godina postojanja preko 3.000.000 posetilaca moglo je da vidi više od 350 besplatnih muzičkih nastupa, degustira preko 70 brendova piva i učestvuje u brojnim društvenim kampanjama. Festival je dobio mnogobrojna priznanja. Među njima je preporuka britanskog lista the Independent, koji je Belgrade Beer FestTM 2005. godine uvrstio među 20 svetskih događaja koje bi obavezno trebalo posetiti. Profesor Dennis Wilcox, u svojoj knjizi "PR Strategies and Tactics" koja se koristi na preko 350 univerziteta širom planete, naveo je Belgrade Beer FestTM kao pozitivan primer marketinga i PR kampanje. Povodom velike društvene kampanje "Biram da recikliram", čiji su ciljevi bili da se ojača ekološka svest građana i kupe reciklažni kontejneri za beogradske škole, Festival je od marketinškog časopisa "Taboo" dobio 2009. godine nagradu za marketinški događaj godine.
Belgrade Beer FestTM se etablirao kao jedan od najznačajnijih segmenata turističke ponude Srbije, te kao brend koji radi na promovisanju zemlje i jačanju njenog imidža.