„Sva naša očekivanja su premašena, zahvaljujemo vernim potrošačima što su se odazvali u ovolikom broju i svima koji su uživajući u Grand kafi protekla dva meseca dobili vredno posuđe za domaćinstvo,“ poručuju iz Grand kafe.
Za dva meseca, koliko je trajao program, potrošači su uživali u svojoj omiljenoj Grand kafi i vredno sakupljali poene sa pakovanja, pa je podeljeno čak 140.000 vrednih poklona! U poslednjih nekoliko dana ispred objekata Metalca je u jednom danu bilo više od 10.000 ljudi! Najviše gužve bilo je u Beogradu gde je podeljeno i najviše poklona, zatim u Pančevu, Nišu i Pirotu, a poslednjih dana redova je bilo gotovo u svim mestima u Srbiji gde postoji Metalac prodavnica i pije se Grand kafa.
„Potrošači su prezadovoljni akcijom i vrednim poklonima kojima smo želeli da ih nagradimo i zahvalimo im se na ukazanom poverenju. Do Grand kafe je došlo mnogo interesantnih priča kako su se potrošači udruživali i pomagali da bi brže sakupili potreban broj poena za svoj željeni poklon. Ono što je posebno važno je da smo u duhu našeg slogana ponovo uspeli da podstaknemo druženje i solidarnost“, kažu u Grand kafi.
Komšiluk je zajednički sakupljao poene; Kolege na poslu su kupovale Grand kafu za veći tiganj da bi svi zajedno mogli da doručkuju; Cele porodice su se udruživale i pomagale.
Postojala je čak i berza za razmenu poena na društvenim mrežama. „Planirali smo do 100.000 poklona, ali su nas potrošači ipak iznenadili, pa su na kraju programa premašeni sva predviđanja i proračuni,“ kažu u Grand kafi.
„Kako je ovakav program veoma zahtevan, da bi se obnovile zalihe, snabdeli svi objekti i da bi svi potrošači dobili svoj poklon, potrebno je malo vremena. Mi smo odmah počeli da radimo na tome, i potrošači koji su sakupili potreban broj poena u predviđenom trajanju akcije, biće pozivani da dođu po poklone, dok će do kraja godine svi moći da preuzmu svoj željeni poklon,“ poručuju iz Grand kafe i Sve informacije o načinima i planu za podizanje poklona biće objavljene na sajtu Grand kafe: www.grandkafa.com.